Набридло працювати на «дядю» і отримувати невелику, але стабільну заробітну плату. Але як заробити мільйон? Як розбагатіти? Є різні способи заробити мільйон. Можна працювати і не витрачати гроші. І коли-небудь, років через двадцять (в кращому випадку) це вийде. Можна знайти родича мільйонера і чекати спадщини (ну це мрія). Можна знайти дуже високооплачувану роботу. Тоді заповітний мільйон скоро буде досягнуто. Тільки таким людям часто просто ніколи його витрачати. Можна взяти блискучу ідею і перетворити її в мільйони.
Стів Джобс отримав багатство завдяки комп'ютеру, Цукерберг соціальній мережі Facebook. Як зробити так само? Як заробити мільйон з нуля? Адже і у них не було мільйона для початку власного бізнесу. Їхній стартовий капітал - це нова, блискуча і перспективна ідея. Така ж ситуація? Тоді шлях до мільйонних доходах коротше, ніж здається. Безумовно, немає гарантії, що мільйони прийдуть без роботи і за короткий термін. Головне пам'ятати - в бізнесі можна розраховувати на себе і тільки на себе.Крок 1. Знайти клієнта.
Як досягти: визначити потенційний ринок реалізації.
Зміна поведінки ринку - одночасно шлях до успіху і шлях до провалу. Зловиш підйом - справи піду «в гору», пропустиш - доведеться довго видиратися на колишній рівень.
Вдало, якщо вийде знайти новий нішевий, вузький ринок. Наприклад, у 80-х компанія Abel & Cole організувала процес доставки на будинок органічних овочів і фруктів. Хто міг здогадатися, що в епоху ГМО знайдуться охочі купувати натуральні продукти? Надалі компанія Abel & Cole розширила меню органічними м'ясом, рибою, птицею, тістечками, варенням і іншими продуктами. Тоді рівень продажів досяг десяти мільйонів доларів.
Дуже багато новинки приходять в Росію з Заходу з затримкою в два-три роки. Необхідно відслідковувати нові віяння, щоб встигнути першим почати впроваджувати їх у нас і задовольнити зароджується потреба у потенційних клієнтів. Англійські маркетологи рекомендують відстежувати зароджуються групи потенційних покупців, яким можна запропонувати новий товар, у соціальних мережах.
Набагато складніше, але потенційно прибутковіші - відстежити коливання масового попиту. «Використовується система під назвою «Провісник лояльності», - говорить президент консалтингової фірми Brand Keys Роберт Пассиков. Коротко роботу цієї системи можна описати так: комп'ютерна програма, ґрунтуючись на опитуваннях, робить прогноз зміни споживчого попиту на 12-18 місяців вперед. За словами Пассикова, ключові тренди в найближчим часом визначаються світовою економічною кризою, що триває з 2008 року, хоч і значно уменьшившим свою міць.
Тренд №1. Нова ощадливість.
В основі цієї тенденції - зростаючу прошарок середнього класу, так звані нові бідні. В основу споживчого попиту так само покладена ціна. Базові життєві стандарти залишилися без змін. Люди їздять на тих же (тільки трохи постаріли) іномарках, живуть в тих же квартирах. Хоча зростання цін з замороженими зарплатами і скасуванням премій і бонусів морально тисне на людей. Споживачі середнього класу дуже часто стали порівнювати вартість товарів і послуг в інтернеті. Все частіше в супермаркетах стали купуватися фасовані магазином товари (в них не закладена ціна за розкрутку бренду). Ніяких маркетингових трюків - споживачеві потрібен простий, чесний товар, задовольняє базові потреби.
Тренд №2. Не варто грати з почуттями.
В нинішній час лояльність споживачів до граючим на їх почуттях великим брендам різко знизилася. В такі моменти маленькі підприємці виявляються на одній стороні з споживачами. Необхідно використовувати послуги та ідеї, які стануть позиціонувати Вас на одній стороні з споживачами. Вони повинні знати, що підприємець думає про нього, а не про збагачення великої компанії.
Тренд№3. Втеча від дійсності.
«Більшість покупців стали дотримуватися режиму економії, але ми прогнозуємо, що скоро почнуть психологічно страждати від «гніту вартості», - вважає Річард Коуп, директор по прогнозах міжнародної консалтингової компанії Mintel. Не залежно від важкої фінансової ситуації, у людей буде рости бажання побалувати себе. Активне впровадження тривимірного кіно і поява на прилавках магазинів побутової техніки 3D-телевізорів підтверджує гіпотезу, що люди намагаються йти від реальності. Величезна час у людей займають «пожирачі часу»: соціальні мережі, ігри, сайти знайомств. Як швидко заробити мільйон в такий важкий час? У пошуках ідеї варто замислитися: як допомогти людям забутися, відволіктися від реальності (наркотики не пропонувати). І звичайно брати за це гроші.
Крок №2. Створення ідеї.
Як досягти: створити ідею.
Як розбагатіти, коли ідеї на розум не йдуть? Нічого страшного. Не обов'язково винаходити колесо. Може краще розкрутити його посильніше. Або подивитися на нього під іншим кутом.
Джерело ідей-1.
Власні потреби. Золоте правило бізнесу: потрібно створювати товари або послуги, необхідні самому собі. Тільки так можна зрозуміти - чи це потрібно іншим людям, а відповідно, чи буде вона продаватися.
Джерело ідей-2.
Розширення сфер діяльності. Як швидко заробити мільйон за допомогою такої ідеї? Колись відома на всю країну «Евросеть» продавала тільки мобільні телефони. Але тепер, в їх магазинах можна купити багато чого, починаючи від авіаквитка до радіокерованого вертольота. Товари, що належать різним товарним групам. Але спільне в них одне: потенційний споживач - просунута молодь. При можливості впровадження суміжній діяльності навіть не варто замислюватися. Навіщо вашим клієнтам платити за задоволення власних потреб іншим компаніям.
Джерело ідей-3.
Не повна завантаженість ресурсів. Один уважний чоловік помітив, що у його офісі постійно є одне-два вільних робочих місць. Тоді він почав здавати їх в оренду. Цей приклад показує, що дуже часто наявні ресурси використовуються не повністю, і цього ні хто не помічає.
Крок №3. Бізнес-план.
Як досягти: попрацювати над цифрами. Варто оцінити - де хочеш бути через три-п'ять років, хто буде у тебе купувати, що пропонуєш кращого, ніж у конкурентів, яка буде ціна, щоб отримувати прибуток. Не варто писати складним і незрозумілим мовою. Це повинна зрозуміти навіть власна мама.
Можна купити готовий бізнес-план, звернутися до спеціальної пресі з описаними діючими бізнесами або знайти безкоштовний бізнес-план в інтернеті - головне робити. Так само доведеться згадати математику. Підприємець Джон Крикет пропонує просту формулу: $1 млн = П х К, де П - прибуток з однієї продажу, а К - кількість потрібних продажів. Якщо П = $10, потрібно продати 100 000 одиниць, якщо П = $100, то всього 10 000. Від П залежить стратегія продажів, рекламна політика і т.д.
Підприємцю можна помилятися, але помилки повинні бути швидкими, не дорогими. Часті помилки - це не страшно. Просто на них треба вміти вчитися. Адже успіху можна досягти тільки шляхом проб і помилок. Так що - вперед!
Крок №4. Захист ідеї.
Як досягти: подати заявку на патент. Звичайно, ідею запатентувати не можливо. Але якщо вона призводить до створення унікальної, комерційно вигідною послуги або товару - захистити її просто необхідно. Без патенту скопіюють конкуренти досягнення. Відповідно, воно втратить унікальність та ціну. Крім цього, потенційні клієнти можуть придбати її у конкурентів. А з патентом конкуренти можуть продавати досягнення, але платити відрахування запатентовавшему людині. Це - додатковий прибуток з мінімальними витратами.
Запатентувати не так просто. Патентом підлягає винахід, яке є новим, невідомим де-небудь у світі, доступним промислового виготовлення, що несе в собі щось винайдене, а не є комбінацією вже існуючого». Отримати патент, який правильно захищає винахід і допомагає винахіднику отримувати дохід - це зовсім інше, ніж отримати простий патент. А різниця у результаті ще більше. Або буде прибуток, або просто папірець про патенті.
Найпростіше - скористатися послугами компаній, що спеціалізуються на патентній сфері діяльності. Можна самому йти в Федеральну службу з інтелектуальної власності, патентам і товарним знакам.
Важливо уникнути основну помилку. Ні в якому разі не можна виводити товар на ринок до реєстрації заявки на патент. Це може призвести до краху всієї ідеї.
Крок №5. Практичні випробування.
Як досягти: отримати відгуки від потенційних клієнтів. Після проходження продукту тестувань потрібно думку потенційних споживачів. Для першого випробування можна використовувати знайомих і друзів. Але потім необхідно звернутися до думки сторонніх людей. Обов'язково необхідно враховувати стороннє думка про якості і вартості товару або послуги. Але для об'єктивності результатів необхідно чітко потрапити в цільову аудиторію.
Не обов'язково проводити дослідження на вулиці (не кожна ідея підходить для цього). Можна звернутися до послуг фокус-груп. Дуже часто саме на таких зборах з'являються самі вірні думки про задуманій ідеї.
Крок №6. Грошова ін'єкція.
Як досягти: отримати інвестиції для старту. Для реалізації деяких ідей необхідні грошові вливання. Є чотири джерела, де можна взяти гроші для розвитку ідеї: батьки, бізнес-ангел, банк або венчурний інвестор (кредитор, що надає бізнесу грошові кошти в обмін на частку в статутному капіталі). Важливо знати, що більшість венчурних інвесторів беруть участь у стартували проекти, які набрали хоч якусь клієнтську базу.
Якщо немає грошей навіть для початку, можна звернутися до бізнес-ангелам. Це люди, готові ризикнути разом з творцями ідеї. Але тільки якщо інвестори вважатимуть ідею стоїть, та й сам її творець сподобається. На жаль, в нашій країні таких інвесторів набагато менше, ніж у США.
Бізнес-ангели вимагають менше формальностей, ніж венчурні компанії. Зазвичай вони беруть за свою участь у проекті близько 40% (іноді і більше) річного прибутку. Інакше вони ідеєю не зацікавляться. Для бізнес-ангелів важливо, щоб ризик був порівнянний прогнозованої їх прибутку.
При певній вправності можна отримати інвестори держава. У кожному регіоні є програми підтримки малого та середнього бізнесу. Щоб брати участь у даних програмах, необхідно зібрати великий пакет документів, створити бізнес-план і виграти конкурс проектів.
Крок №7. Запуск вірусу.
Як зробити: знайти аудиторію в соціальних мережах. Як заробити мільйон, коли ідея дозріла? В нинішній час соціальні мережі - це величезна база потенційних клієнтів. Пошук в ній не несе великих економічних витрат. А головне - несподівано принести великі прибутки. Завдяки соціальним мережам сама незвичайна ідея може призвести до підвищеного попиту.
Доступ до соціальних мереж дуже простий. Без додаткових фінансових вкладень короткі і цікаві рекламні ролики розсилаються від друзів до друзів. Утворюється якусь подобу інформаційної (і що найважливіше, що містить Вашу рекламу) лавини. Така вірусна реклама розповсюджується швидше лісової пожежі. У короткій історії інтернет-маркетингу є випадки, коли ролик отримував за перший тиждень кілька сотень тисяч переглядів. Такі ролики не повинні бути суто рекламними. Не можна позбавляти їх гумору. Адже як казав барон Мюнхаузен: «Найбільші дурниці на світі робляться із серйозним виразом обличчя». Можливо, цей ролик потрапить навіть на телебачення. І причому без всяких грошових вливань.
Ось коротка інформація про те, як заробити мільйони. Важливо з розумом підійти до виконання цієї мети. Адже один ентузіазм не гарантує бажаного успіху. Дійте, придумуйте, реалізовуйте. Впевнений, що все вийде!
Немає коментарів:
Дописати коментар