понеділок, 8 лютого 2021 р.

Як заробити в Інстаграмі?

Instagram - це місце для обміну фотографіями з коротким описом. На перший погляд, Instagram не пов'язаний з монетизацією. Однак ефективно заробити на Instagram може будь-хто, хоча б за допомогою продажу продуктів. Просто мати смартфон з камерою і бажання знати кілька простих трюків, щоб максимізувати діапазони.

Як почати заробляти на Instagram? Основа - бути регулярним в управлінні своїм профілем, щоб створити співтовариство і охоплення. Для початку варто перетворити ваш профіль Instagram в бізнес, а потім подбати про якість контенту, який Ви публікуєте.

Почніть продавати в Інстарграмі

Скільки можна заробити на Instagram? Чи буде це вигідно?

Немає однозначної відповіді на питання, скільки можна заробити в Instagram. Розмір заробітку багато в чому залежить від вашої спільноти, видимості в мережі і якості продаваної продукції (вироби, іграшки, електронні книги і т.д.) і послуг (наприклад, онлайн-курси). Якщо ви є впливовою особою, ви можете заробляти гроші на просуванні продуктів інших брендів, які будуть платити за просування до декількох тисяч злотих.

Впливові люди

Користувачі Instagram безпосередньо не зацікавлені в тому, що Ви продаєте, але також і в тому, чому ви це робите. Ось чому наймання відповідної впливової особи для співпраці може стати ключем до відкриття вашої ніші для нових цільових груп. Вкладені таким чином гроші будуть повернуті кілька разів, якщо його / її послідовники переконаються в ваших продуктах. Впливові люди зазвичай цінують себе в залежності від їх охоплення. Ця сума коливається приблизно від 140 до 280 грн. для 1000 послідовників.

Таким чином, наймання впливової особи, за яким слідують 10 тисяч користувачів, є витратою 1400-2800 грн. Ефект? Про ваш продукт почують 10 тисяч людей, які до сих пір не знали про нього - або не думали про нього як про щось досить своєчасному. Звичайно, до цього слід підходити після відповідного дослідження ринку, щоб не дублювати цільові групи з уже наявною Користувацькою базою. Просувати Французькі Ключі серед сантехніків-це, скоріше, середньо-економічна ідея, тому що у кожного з них вже є свій улюблений.

Як змінити профіль Instagram на бізнес

Хочете дізнатися, як почати заробляти на Instagram? Почніть зі зміни профілю на бізнес. Сам процес заміни вашого особистого профілю займає всього 30 секунд.

Виконайте наступні дії:

  • У правому верхньому куті програми на вашому смартфоні ви знайдете меню.
  • Після входу в нього виберіть Налаштування.
  • Там ви знайдете опцію"Змінити профіль на бізнес".

Як змінити профіль Instagram від приватного до ділового.

Точно так само ви можете повернутися до особистого профілю, але оскільки ви читаєте цей текст, ви не хочете цього робити взагалі. Для отримання додаткової інформації відвідайте Довідковий центр Instagram.

Які інструменти тепер доступні у вашому розпорядженні?

  • Статистика
  • Кнопка CTA
  • Stories

Керування Instagram Facebook та профілем одночасно

Створення власного бренду та іміджу

Соціальні мережі дозволяють нам без проблем створити свій власний аккаунт на інтаграмме або інших порталах. Такий профіль може дозволити нам не тільки просувати себе, але і заробляти гроші.

Обліковий запис Instagram дозволяє нам створювати свій власний особистий бренд. Добре продумайте стратегію того, як ви хочете створити особистий бренд. Завдяки правильно побудованим і послідовним постам ми можемо добре заробити на Instagram. Це дозволить нам просувати наші власні продукти або послуги.

Нам також не потрібно володіти бізнесом, щоб рекламувати себе, щоб заробляти гроші. Ми можемо як незалежні художники або фрілансери показати себе і нашу роботу. За допомогою хештегів можуть зацікавити нас відомі бренди, які будуть зацікавлені в придбанні популярної впливової особи.

Завдяки цьому вони отримують шанувальника і впливової людини.

Як створити пости та історії в Instagram

Які фотографії привертають увагу користувачів Instagram? Досвідчені користувачі вказують, що не обов'язково працюють фотографії, витримані в темних тонах, колажі та повідомлення з великою кількістю тексту. Такі матеріали не мають можливості виділитися і гинуть в натовпі. Тому подбайте про природні, яскраві відтінки з високою насиченістю і контрастом. Наприклад, якщо ви хочете продати коричневий портфель, Ця фотографія на тлі світлої кімнати буде працювати краще, ніж на лавці з парком на другому плані. Як виробити свій рецепт для хороших фотографій?

Зробіть простий експеримент - протягом двох тижнів публікуйте повідомлення кожен день і, нарешті, аналізуйте завантажені матеріали для лайків, коментарів та обміну. Це дозволить вам вибрати стиль, який найкраще підходить вашої цільової аудиторії. Аналітики відзначають, що Stories-дуже потужний інструмент Instagram, який продовжує набирати популярність.

Є кілька аспектів, які допоможуть створити хороший Story і POST, щоб ваш профіль став популярним. Ви можете перетворити звичайну фотографію в невеликий твір мистецтва або коротке відео за допомогою інструментів всередині програми Instagram. Для створення коротких відео корисно використовувати безкоштовний додаток Boomerang всередині Instagram. Stories пропонує два варіанти додавання фотографій: це може бути фотографування або редагування з галереї на вашому телефоні.

Рідний розмір для Story становить 1920 на 1080 пікселів-якщо фотографія буде такого розміру, ми уникнемо потворних чорних смуг з боків. Для повідомлень оптимальний розмір фотографії-це квадрат 1080x1080px, але ми також можемо розмістити фотографію в іншому розмірі. Однак слід пам'ятати, що прямокутна фотографія буде вписана в зазначений квадрат.

Фільтри-платформа Instagram надає безліч фільтрів, з яких ми можемо вибрати найкращий для себе. Вам не потрібно вибирати фільтр перед підготовкою матеріалу - після запису або зйомки помістіть його на панель Instagram і виберіть фільтр для себе, відразу побачивши, як він виглядає. Додавання посилань-ще одна корисна функціональність Stories. На жаль, поки у вас немає 10 тисяч послідовників, Instagram не дозволяє додавати посилання на зовнішнє джерело - якщо тільки це не InstagramTV (IGTV). Ваші повідомлення не можуть містити інтерактивні посилання-Ви можете включити тільки інтерактивне посилання в свою біографію.

Наклейки в Stories підійдуть, якщо ви явно хочете додати час, що залишився для будь-якої події або акції, дату заходу або навіть хочете провести просте опитування.

Коли графічний аспект буде готовий, прийшов час подумати про текст. Користувачі витрачають багато часу на Instagram для візуального ефекту, а не для довгого вмісту. Якщо ви хочете додати текст в свій Story, то подбайте про те, щоб це були швидше паролі - стіна тексту може бути проігнорована користувачами. Щоб привернути увагу, додайте відповідний фон і поекспериментуйте зі шрифтами.

Репостування-це опція, яка дозволяє Вам швидко ділитися фотографією або Story з іншим користувачем-якщо він загальнодоступний. Це рішення instagramers використовують кожен раз, коли хочуть поділитися будь - якою інформацією-наприклад, позитивним зворотним зв'язком про ваш продукт або рекламою Influencer.

Спонсоровані повідомлення

Щоб почати заробляти гроші в Instagram, ми можемо, наприклад, писати спонсорські пости. Це записи, які містять назву бренду або продукту, який ми хочемо рекламувати. Щоб мати можливість заробляти на таких постах, необхідно зв'язатися з брендом, пропозиція якого нас зацікавила. Завдяки цьому ми заручимося підтримкою тієї чи іншої компанії, яка хоче, щоб її просували. Для направлення даних продуктів ми найчастіше отримуємо конкретний товар, проте іноді бренди платять за розміщення цих типів повідомлень.

Маючи свій акаунт в Instagram, ми повинні мати достатню кількість передплатників, щоб зробити наш профіль привабливим, особливо для великих брендів. В іншому випадку, на жаль, ми не можемо зв'язатися з вибраною групою людей, які є потенційними клієнтами. Ми в основному вибираємо бренди, з якими ми можемо ідентифікувати себе. Таким чином, наша реклама не є примусовою і є надійною в очах аудиторії. Природність і щирість в повідомленні гарантують нам багато глядачів і великий прибуток.

З вашого профілю через хештеги глядачі можуть зв'язатися з виробником або власником магазину, продукт якого ви рекламуєте. Таким чином, бренди мають набагато більший оборот. Сайти, такі як Whitepress.pl вони підтримують контент-маркетинг, тому дозволяють швидше співпрацювати і спілкуватися з цікавими брендами, які шукають рекламу серед відомих впливових осіб.

Щоб налагодити контакт з брендами, можна також використовувати такі інструменти, як ifluenz і заробити в Instagram до 10 тисяч рублів. Звичайно, початкові ставки для спонсорованих постів можуть бути нижче і доходити до 2 або 3 тисяч злотих на місяць, але з часом ми можемо почати заробляти набагато більше.

Хештеги в Instagram

Ключем до успіху в Instagram є розуміння того, як використовувати хештеги. Думайте про них трохи як про фрази, які ви вводите в пошукову систему, коли ви шукаєте інформацію по певній темі-саме вони позиціонують ваші повідомлення і профіль в пошуку. Пам'ятайте, що досить багато людей стежать не тільки за профілями, але і за цілими хештегами.

Як тільки ви перетворите свій профіль у бізнес, ви отримаєте доступ до безлічі інструментів для відстеження та аналізу “трафіку". Найбільш важливим у ефективному розширенні охоплення є те, скільки облікових записів, які не мають вашого профілю в списку спостереження, відображають ваш пост. Почніть зі створення Research. Instagram має вбудований інструмент пошуку хештегів, який пов'язаний з вашим профілем і нішею, яку ви хотіли б використовувати.

Щоб знайти їх, перейдіть за посиланням: відкрити > пошук > Пошук тегів #

Додаючи хештег до опису під фотографією, ви додаєте хештег як би в чергу в раніше згаданому списку. Принцип додавання хештегів в повідомлення дуже простий. Чи є золота середина в їх числі? Практика показує, що верхня межа-30, а для найбільш ефективного числа користувачів - 28.

Продаж власних фотографій

Якщо наші фотографії в Instagram дійсно цікаві, то ми можемо почати продавати їх. Instagram це місце, де ви хочете, щоб почати заробляти дуже багато людей, пов'язаних з фотографії та графіки. Переглядаючи різні облікові записи Instagram, ви можете порівняти свій профіль з іншими і подивитися, які фотографії роблять користувачі. Ваш аккаунт легко порівняти з провідними впливовими особами в соціальних мережах, перевіряючи кількість переглядів і нових послідовників. Ваш профіль може використовувати багато людей, тому, крім хороших фотографій, важливо використовувати під ними відповідні хештеги, які залучать цікаву для нас групу користувачів.

На фотографіях ми можемо заробити на інтаграмі, якщо ми дістанемося до брендів, які могли б фактично купити наші фотографії. Ми можемо використовувати їх хештеги, щоб привернути увагу до нашого профілю. Обліковий запис на інтаграмі також повинен бути орієнтований в основному на бренди, про співпрацю з якими ми піклуємося. Ми також можемо зв'язатися з компаніями, які хотіли б купити наші фотографії від нас. Але ми повинні пам'ятати, щоб кожен з них був відзначений водяним знаком з нашим підписом.

На жаль, багато компаній крадуть фотографії та використовують їх без згоди авторів. Така безпека також зробить наш обліковий запис Instagram набагато надійнішим. Зрештою, і інші можуть подумати, що фотографії, які у нас на ньому, вкрадені або перероблені. На хороших фотографіях ми можемо заробляти гроші, які нас влаштовують. Монетизація Instagram за допомогою фотографій можлива, якщо фотографії, які ми робимо, будуть затребувані серед аудиторії. Відмінно продаються ті, які мають належним чином помічені хештеги. Пізніше вони використовуються брендами для спонсорованих повідомлень.

Керування Instagram Facebook та профілем одночасно

Коли у Вас вже є бізнес-профіль в Instagram, ви регулярно публікуєте повідомлення та історії, а також безліч відданих шанувальників, варто подумати про розширення охоплення і рекламі. Якщо ефективно використовувати доступні інструменти, то навіть малобюджетна реклама в Instagram принесе багаторазову, відчутний прибуток у вигляді підвищеного інтересу до вашого профілю.

Якщо Facebook Instagram має профіль, Ви можете легко пов'язати його з Instagram і публікувати повідомлення одночасно на двох платформах. Instagram Facebook Instagram у верхньому правому куті-ця опція дозволить вам створити нову сторінку або пов'язати Instagram з уже існуючим профілем. Таким чином, ви також зможете запускати оголошення на двох платформах одночасно через Business Manager Facebook.

Контроль статистики вашого профілю Instagram

Instagram має дуже чіткий спосіб подання статистики трафіку у вашому профілі. На простих графіках ви побачите щотижневий приріст послідовників, вікові групи, які входять у ваш профіль, і етнічні групи, з яких вони походять. Ви дізнаєтеся, в яких містах вони живуть, і всі ці дані ви можете сортувати, щоб побачити, як розподіляється трафік за певний період. Instagram - це в основному смартфон, тому у вас є доступ до всього з вашої кишені.

Отримання лайків і реклама профілю в Instagram

Чи достатньо красивого профілю та ефективних повідомлень та історій, щоб дійсно монетизувати Instagram? На жаль, в більшості випадків реклама буде необхідна. Розмірковуючи про рекламу, потрібно враховувати показник ROI (Return On Investment), тобто про прибутковість, яку принесе нам така інвестиція. Якщо ефективно використовувати доступні інструменти, то навіть малобюджетна реклама в Instagram принесе багаторазову, відчутний прибуток у вигляді підвищеного інтересу до вашого профілю.

Простий варіант "рекламувати пост", який пропонує Instagram, не буде прибутковим. Це дуже недалекоглядний метод, при якому рентабельність інвестицій не є адекватною, і його використання необхідно добре продумати. Підключення Facebook Instagram до профілю дуже просто, але відкриває двері для більш просунутих варіантів реклами.

В Instagram також можна використовувати можливість відкрити магазин. Тоді в пост можна помістити теги з назвами продуктів прямо на фото. При натисканні користувач буде переміщений до деталей і CTA. Instagram Facebook, однак, щоб позначити повідомлення, вам потрібно пов'язати свій обліковий запис з Facebook. Більш детальну інформацію ви знайдете тут.


Немає коментарів: